Societat
L'Albagés gaudeix amb els seu tercer Tardeig
03/08/2026
Amb el duet Invicta, el grup de rumba Los Hernandez i DJ Triqui
L'Albagés va gaudir d'allò més dissabte amb la tercera edició del seu Tardeig del Safareig, a la Placeta del Castell. Organitzat per l'Associació Cultural Lo Safareig, l'esdeveniment va comptar amb les actuacions del Duet Invict, el grup de rumba Los Hernandez i DJ Triqui.
La jornada va arrencar a la tarda en un espai emblemàtic que ja es consolida com l'escenari ideal per a aquesta trobada estiuenca. Els assistents van poder gaudir de l'actuació inicial de Duet Invicta, que va encetar la música en directe de la millor manera, seguida pel ritme encomanadís i l'energia del grup de rumba Los Hernandez, que va fer ballar a petits i grans.
A més de la música, l'organització va oferir un servei de sopar amb opcions de menú burger i vegetal per un preu popular de 7 €, un encert que va permetre allargar la festa fins ben entrada la matinada. La cirereta del pastel la va posar DJ Triqui, encarregat de tancar la nit amb una sessió vibrant que va mantenir la pista plena fins l'últim minut.
Ricard Gómez

