Nou establiments de les Borges, a la Ruta de la Tapa

10/07/2025

Tindrà lloc els caps de setmana de l’11, 12, 18, 19 i 25 de juliol, i cada tapa es podrà degustar acompanyada de beguda per 3 €

Les Borges Blanques celebra aquest mes de juliol l’onzena edició de la Ruta de la Tapa, una iniciativa gastronòmica i lúdica que enguany compta amb la participació de nou establiments de restauració locals. La ruta tindrà lloc els caps de setmana de l’11, 12, 18, 19 i 25 de juliol, i cada tapa es podrà degustar acompanyada de beguda per 3 €. 

Els establiments participants són: 9 Syrah, Bar Borges, Bar Tapeo, Cafè Terrall Restaurant, El Niu, La Bodega, La Pruna, Memphis i Slàvia. Cada local proposa dues tapes originals i elaborades, amb opcions per a diferents preferències dietètiques (vegana, sense gluten, etc.), que combinen la gastronomia de qualitat amb la creativitat local.

Tal com s’ha fet en edicions anteriors, les persones que completin el fulletó amb el segell de 6 bars diferents podran optar a una samarreta commemorativa de la Ruta i participaran en el sorteig de 3 premis de 100 € en vals per gastar en establiments adherits.

El divendres 25 de juliol, el Parc del Terrall acollirà la festa final de la Ruta, que començarà a les 20.00 h i s’allargarà fins a la mitjanit. L’esdeveniment comptarà amb el sorteig en directe, l’actuació dels DJ Srxmas (20.00–22.00 h) i Deluxeon (22.00–00.00 h), i tatuatges en directe a càrrec de Charly Tattoo, tatuador borgenc.

Com a acte previ, ahir dimarts 8 de juliol va tenir lloc la presentació oficial de l’onzena edició a la Oleoteca de les Borges Blanques, amb la presència de diversos representants dels establiments participants. Durant la presentació, el regidor de Promoció Econòmica, Xavier Bueno, va destacar les novetats d’enguany, com ara l’opció de triar Coca-Cola com a alternativa al quinto, així com la incorporació d’activitats a la festa final com els tatuatges en directe.

La Ruta de la Tapa és una activitat organitzada per l’Ajuntament de les Borges Blanques amb el patrocini d’Estrella Damm i Coca Cola, i té per objectiu dinamitzar el sector de la restauració local, i oferir una experiència gastronòmica atractiva tant per a la ciutadania com per als visitants.

InfoLleida