Destacada
El Museu del Temps a Juneda comença a caminar
22/05/2026
Els alumnes de l'escola van enterrar objectes en diferents espais
L’Escola Manuel Ortiz de Juneda va ser escenari ahir de la primera jornada per enterrar en diferents espais de la localitat objectes simbòlics escollits pels escolars. Aquesta activitat s’emmarca dins del projecte El Museu del Temps de l’artista José Antonio Portillo que ha implicat la comunitat educativa i les famílies.
Avui continuarà a la plaça de les Tres Creus a les 19.00 hores i demà al parc de la Banqueta. Diumenge a les 12.00 es farà l’últim enterrament de records a la plaça 1 d’Octubre.
El Museu del Temps constitueix un recorregut per la localitat i a través de codis QR es pot saber quin és l’objecte que hi ha enterrat, la seua història i la veu del nen que ha compartit l’experiència.
Foto: Ajuntament de Juneda (Instagram)
SEGRE

