Campanya a les Borges per l'ús adequat de la imatge corporativa municipal
Arran d'un ús partidista dels darrers dies
L'Ajuntament de les Borges Blanques va presentar l'any passat la renovació de la seva identitat gràfica, posant a disposició de tothom el nou isotip i les seves variants. Tal com vam comunicar aleshores, el consistori anima "activament a entitats, col·lectius i ciutadania a fer-ne ús, sempre que sigui de forma adequada, respectuosa i d'acord amb l'esperit de la norma".
Segons fonts municipals, "arran d'algun ús inadequat, detectat els darrers dies, que no s'ajusta a aquestes pautes, volem recordar què entenem per ús adequat". Segons les mateixes fonts, "la imatge corporativa municipal és una eina al servei de tots els borgencs i borgenques, i per això mateix ha de mantenir-se al marge d'usos que puguin generar confusió". En aquest sentit, qui llegeixi la publicació no pot tenir cap mena de dubte en relació a la seva autoria. És a dir, "no és admissible donar a entendre que signa l’Ajuntament quan no és el cas".
L'Ajuntament agraeix la col·laboració de tothom per fer un ús responsable d'aquests elements i es reserva el dret d'actuar davant usos inadequats que puguin perjudicar la imatge institucional o generar confusió entre la ciutadania

