ACTUALITAT
Les Borges reprèn al març el manteniment dels seus camins
L'ajuntament confia d'acabar abans de la campanya de la fruita
Les obres de manteniment d'alguns camins municipals d'aquesta tardor passada van quedar condicionades per les pluges i el temps advers d'aquests mesos. Concretament, després de repartir i escampar l'àrid sobre els camins, les humitats persistents van impedir els treballs de compactació necessaris. Tot plegat va obligar a ajornar temporalment aquestes feines a l'espera de la millora de les condicions meteorològiques.
Ara, segons informen fonts municipals, s'han reprès les tasques de manteniment, tot i que les humitats d'aquests dies de gener també poden continuar condicionant el ritme dels treballs en curs. "Sigui com sigui, de cara a la pròxima campanya, i després d'un any marcat per les dificultats de tramitació administrativa derivades de la falta de personal a l'Ajuntament, esperem poder reprendre el calendari habitual d'intervenció als camins que ja vam seguir el 2024", informen les mateixes fonts.
L'objectiu és poder iniciar les obres de manteniment a finals de març per tal de finalitzar-les abans de l'inici de la campanya de la fruita, garantint així que els camins del terme estiguin en les condicions que toca per afrontar amb garanties la pròxima campanya de la fruita.

