El Juneda perd la imbatibilitat davant un rival directe per l’ascens

04/11/2025

El Juneda continua a només tres punts dels colíders

Després de set jornades, el Club Hoquei Juneda ha vist trencada la seva ratxa de cinc victòries consecutives en perdre per 3-5 al pavelló municipal davant el Sentmenat, un rival directe per l'ascens. Amb aquest resultat, tots dos equips empaten a 16 punts i ocupen la tercera i quarta posició a la classificació.

Els de les Garrigues havien arribat al descans amb avantatge (2-1), però un tram fatídic a la segona meitat, entre els minuts 12 i 16, va permetre als visitants capgirar el marcador amb tres gols consecutius. Xavi Solera, amb un doblet, va tornar a destacar com a màxim golejador de la lliga amb 17 dianes.

Tot i la derrota, el Juneda continua a només tres punts dels colíders i buscarà retrobar-se amb la victòria en la pròxima jornada a la pista de l'Igualada.

Infolleida