ACTUALITAT
Convocat el Premi Miravisions de Fotoperiodisme
El guardó valorarà els millors treballs fotogràfics del 2025 tant de professionals com d'estudiants
En aquesta sisena edició, en el cas dels professionals, es reconeixeran les millors fotografies o treballs fotogràfics publicats en mitjans de comunicació o agències de notícies durant el 2025. Pel que fa a la categoria d'estudiants, els treballs s'han d’haver produït entre setembre del 2024 i desembre del 2025. Les obres les han de presentar els mateixos autors, amb un màxim de tres treballs per persona. Tot i això, cada treball pot comptar amb més d'una fotografia.
Del 23 al 25 d'octubre, les jornades Miravisions
Els premis s'entregaran durant la setena edició de les jornades Miravisions, els dies 23, 24 i 25 d'octubre a Juneda. Aquell cap de setmana també es podran veure exposats tots els treballs guardonats i finalistes al Centre de les Arts i la Memòria de Ponent (CAMP) del municipi de les Garrigues.
Miravisions és una jornada professionalitzadora que té per objectiu millorar la qualitat del fotoperiodisme de la mà de fotògrafs experts i professionals del sector, amb l'objectiu de fer comunitat i compartir aprenentatges, experiències i qüestions que generen debats dins d'aquest món.
Professionals com Tino Soriano, Rosa Maria Calaf o Emilio Morenatti han format part de la programació de les jornades en edicions anteriors. L'any passat es va estrenar una col·laboració amb Catalunya Internacional, a través de la qual el fotoperiodista francès Gilles Favier va participar a les jornades.

