Atlètic Lleida i FC Borges oficialitzen el seu conveni de col·laboració

25/06/2026

Per facilitar que alguns jugadors juvenils del club de Cappont puguin incorporar-se al FC Borges

L’Atlètic Lleida i el FC Borges Blanques van anunciar ahir que han firmat un conveni de col·laboració esportiva per a la temporada vinent, després que l’acord fos aprovat per majoria en l’assemblea de socis del club de les Garrigues, tal com va informar aquest diari.

Segons va apuntar l’Atlètic Lleida en un comunicat, “l’acord, impulsat a través de l’Atlètic Segre, permetrà explorar diferents fórmules de col·laboració entre les dos entitats. Un dels principals objectius és facilitar que alguns jugadors juvenils del club de Cappont puguin incorporar-se al FC Borges”, que competirà a Segona Catalana. Una altra de les opcions que s’estan treballant és que “el tercer porter de l’Atlètic Lleida pugui tenir continuïtat competitiva al Borges”.

SEGRE